Pirkšanas un pārdošanas noteikumi

Visi darījumi starp Klientu un Krasas.lv pakļaujas 28.05.2002. MK noteikumiem Nr.207 “Noteikumi par distances līgumu”. Strīdu gadījumā Krasas.lv respektē Patērētāju tiesību aizsardzības centra lēmumu.

Pasūtījuma apstiprinājums

Tiklīdz Jūsu pasūtījums būs reģistrēts mūsu sistēmā, Jūs saņemsiet apstiprinājumu uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Lūdzu nekavējoties pārbaudiet apstiprinājumu, kļūdas gadījumā ziņojiet pa klientu apkalpošanas tālruni 66939669 vai rakstiet e-pastu uz info@krasas.lv darba dienās no 9.00-17.00.

Piegādes laiks

Pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas, preces tiks sagatavotas izsūtīšanai 0-3 darba dienu laikā. (Ja vien pie attiecīgās preces, nav norāde, ka produkts ir īpaši pasūtāms), šādā gadījumā izsūtīt preci varam 15 dienu laikā no apmaksas saņemšanas.

Jūs saņemsiet informāciju par preces saņemšanu vai sūtījuma numuru, ja prece tiks piegādāta ar kurjeru, lai tālāk varētu precīzi izsekot piegādes laikus. Kurjers jūsu pasūtījumus nogādās līdz norādītajai adresei visā Latvijā!

Piegāde

Veicot pasūtījumu, sistēma piedāvā jums ērtāko saņemšanas veidu (BEZMAKSAS saņemšana veikalā vai piegāde ar kurjeru), atbilstoši norādītajai adresei.

Jūs varat izvēlēties saņemt savu pasūtīto preci:

1) Bez maksas DIRECT krāsu veikalos:
Rīgā, Vienības gatve 93 (darba laiks: darba dienas 8.00-18.00 un sestdienās no 10:00-15:00)
Liepājā, Brīvības iela 158a (darba laiks: darba dienas 8.00-18.00)
Daugavpilī, Tautas iela 8 (darba laiks: darba dienas 8.00-18.00)

  • Preces saņemšanas brīdī fiziskām personām jāuzrāda personu apliecinošs dokuments vai pilnvara, kurā Preces pasūtītājs (persona, kura veikusi pasūtījumu internetā) pilnvaro personu saņemt sūtījumus;
  • Preces saņemšanas brīdī juridiskām personām preces saņēmējam jāuzrāda pilnvara, kurā Juridiskā persona pilnvaro konkrēto personu saņemt preci uzņēmuma vārdā.

2) Ar loģistikas kompāniju:

  • Pēc pasūtījuma apmaksas ar Jums sazināsies www.krasas.lv speciālists un informēs par preces nodošanu kurjeram un iespējamo piegādes dienu.
  • Sūtījums tiek piegādāts uz klienta norādīto adresi.
  • Kurjerdienesta pārstāvis ar Jums sazināsies, lai vienotos par konkrētu piegādes laiku. Piegādes brīdī Jums vai Jūsu pārstāvim ir jāatrodas piegādes adresē.
  • Sūtījums tiek nodots:

a) Fiziskām personām – tikai pavadlapā norādītajai personai vai citai personai, kas var uzrādīt saņēmēja personu apliecinoša dokumenta oriģinālu vai notariāli apstiprinātu pilnvaru, kurā saņēmējs pilnvaro personu saņemt sūtījumus.

b) Juridiskām personām – pavadlapā norādītajai kontaktpersonai vai citam saņēmēja norādītajā adresē esošam uzņēmuma pārstāvim (sekretāre, administrators utt.), kas parakstās par sūtījuma saņemšanu uz kurjera MDU (Mobile Device Unit) ierīces skārienjūtīgās virsmas.

– Sūtījumu, svarā virs 31.5kg, izkraušanu nodrošina saņēmējs, kurjeram piedaloties izkraušanā.

– Saņēmējs pieņemot sūtījumu, nedrīkst nepamatoti aizkavēt kurjeru. Pretējā gadījumā tiks aprēķināta papildus maksa par dīkstāvi. Ja Kurjers tiek aizkavēts ilgāk par 10 minūtēm, tad sākot ar 1. minūti – 2.50 Eur par katrām 10 minūtēm.

– Sūtījuma piegādes brīdī, saņēmējs kurjera klātbūtnē novērtē sūtījuma ārējo iepakojumu. Bojātu vai trūkstošu sūtījuma vienību gadījumā saņēmējs brīdina kurjeru, kurš sastāda bojājuma aktu ar kurjera MDU palīdzību un nofotografē sūtījumu. Pēc klienta pieprasījuma papildus var tikt sastādīts bojājumu akts papīra formātā.

– Kurjeram nav jāpārbauda sūtījuma satura atbilstība preču pavadzīmei-rēķinam vai citiem sūtījumam pievienotiem dokumentiem, kā arī nav jāgaida, kamēr to izdarīs saņēmējs.

– Sūtījums tiek uzskatīts par piegādātu, kad saņēmējs parakstījes uz kurjera MDU. Ja saņēmējs atsakās norādīt savu vārdu, uzvārdu un atsakās parakstīt piegādes apstiprinājumu, sūtījums netiek izsniegts.

– Gadījumos, kad saņēmējs atsakās pieņemt sūtījumu vai sūtījumu neizdodas piegādāt citu iemeslu dēļ, kurjers veic atzīmi par atteikuma iemesliem.

– Nepiegādātais sūtījums tiek nogādāts atpakaļ noliktavā, par ko tiek informēts klients.

Cenas

Visās www.krasas.lv norādītajās cenās ir iekļauts PVN.
Mainoties ražošanas izmaksām, cenas var bez brīdinājuma mainīties. Cenu maiņa neattiecas uz izmaiņu brīdi jau pasūtītajām precēm.

Garantija un atteikuma tiesības

Jūs varat izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas. 

Ja Jūs izmantojat atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem, tad Jūsu pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu.

Atteikuma tiesības nav piemērojamas šādos gadījumos:

– ja esat iegādājušies tonētas krāsas. Tonētas preces ir sagatavotas individuāli katram klientam, atbilstoši klienta izvēlētajam tonim. 
– precēm, kurām iepakojums ir atvērts vai bojāts, vai kuras ir neatbilstoši uzglabātas.

Mēs garantējam ražotāja oriģinālas preces piegādi, tonētu atbilstoši jūsu izvēlētajam tonim. Lūdzu ņemt vērā, ka uz ekrāna vai mobīlajās ierīcēs redzamais tonis ne vienmēr atbilst tonim dabā.

Jūsu atbildība ir uzglabāt un ekspluatēt preci atbilstoši Produktu aprakstam un Drošības datu lapām, kas lasāmas pie katra produkta Krasas.lv.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā, lūdzu sazināties ar www.krasas.lv speciālistu darba dienās 9.00-17.00 T.66939669., e-pasts:info@krasas.lv.

Datu aizsardzība

Pasūtot preci krāsu internetveikalā Krasas.lv, Jūsu dati tiek saglabāti. Bez Jūsu piekrišanas dati netiek nodoti trešajām personām. Saskaņā ar fizisko personu datu likumu Jums ir tiesības iepazīties ar saglabātiem datiem un pēc nepieciešamības veikt grozījumus.